FUNDACIÓN BELARMINO FERNÁNDEZ IGLESIAS

Con sede na parroquia soberina de Rosende, a Fundación Belarmino Fernández Iglesias naceu en 1996 froito do desexo do seu fundador de contribuír ao desenvolvemento económico, social e cultural de Galicia

A Fundación

Belarmino Fernández escolleu para levantar a súa Fundación o Pazo de Ribas, un emprazamento único no seu Sober natal onde ademais creou unha escola de hostalaría que brinda a moitos mozos e mozas galegos a posibilidade de traballar sen ter que abandonar a súa terra.

Formación

A Escola de Hostalaría Fundación Belarmino Fernánez Iglesias garante a inserción laboral dos seus alumnos, que cursan os seus estudos de forma gratuíta no único centro formativo da Ribeira Sacra que conta cunha bodega propia e os máis novidosos adiantos no campo da restauración.

Emprendemento

O control directo sobre a produción cárnica, a excelencia da materia prima e a trazabilidade do produto son as claves do éxito do grupo Rubaiyat, dirixido por Belarmino Fernández Mazorras seguindo o plan estratéxico deseñado polo seu pai desde Sao Paulo.

Noticias

Lorem Ipsum es simplemente el texto de relleno de las imprentas y archivos de texto. Lorem Ipsum ha sido el texto de relleno estándar de las industrias desde el año 1500, cuando un impresor (N. del T.

Actualidade

Descobre as novidades sobre a Fundación Belarmino Fernández Iglesias e os proxectos que impulsamos

10/09/2021

Presentación do curso académico 2021/2022

Consulta el calendario académico y los horarios actualizados.
31/08/2021

Período extraordinario de admisión e matrícula curso 2021/2022

Prazo de admisión aberto do 1 ao 9 de setembro.
11/08/2021

Acollemos unha cata de iniciación dentro das actividades da Feira do Viño de Sober

Na actividade demostrouse o potencial de Galicia como zona vinícola, chea de variedade e matices.

Contacta con nós

Na Fundación Belarmino estaremos encantados de aclarar as túas dúbidas ou enviarche información.