FUNDACIÓN BELARMINO FERNÁNDEZ IGLESIAS

Con sede na parroquia soberina de Rosende, a Fundación Belarmino Fernández Iglesias naceu en 1996 froito do desexo do seu fundador de contribuír ao desenvolvemento económico, social e cultural de Galicia

A Fundación

Belarmino Fernández escolleu para levantar a súa Fundación o Pazo de Ribas, un emprazamento único no seu Sober natal onde ademais creou unha escola de hostalaría que brinda a moitos mozos e mozas galegos a posibilidade de traballar sen ter que abandonar a súa terra.

Formación

A Escola de Hostalaría Fundación Belarmino Fernánez Iglesias garante a inserción laboral dos seus alumnos, que cursan os seus estudos de forma gratuíta no único centro formativo da Ribeira Sacra que conta cunha bodega propia e os máis novidosos adiantos no campo da restauración.

Emprendemento

O control directo sobre a produción cárnica, a excelencia da materia prima e a trazabilidade do produto son as claves do éxito do grupo Rubaiyat, dirixido por Belarmino Fernández Mazorras seguindo o plan estratéxico deseñado polo seu pai desde Sao Paulo.

Noticias

Lorem Ipsum es simplemente el texto de relleno de las imprentas y archivos de texto. Lorem Ipsum ha sido el texto de relleno estándar de las industrias desde el año 1500, cuando un impresor (N. del T.

Actualidade

Descobre as novidades sobre a Fundación Belarmino Fernández Iglesias e os proxectos que impulsamos

22 de Outubro de 2020

O congreso transfronteirizo sobre o proxecto Gerês-Xurés conta con Luis Caramés como moderador

O principal obxectivo do proxecto é a creación da reserva a través da participación activa dos actores do territorio, a promoción económica e turística e a protección e conservación do seu patrimonio natural e cultural
20 de Outubro de 2020

Luis Caramés participará na apertura das actividades “Construíndo Futuro” da Universidade mexicana de Michoacana

El presidente de la Fundación Belarmino Fernández Iglesias impartirá una conferencia magistral en las actividades organizadas por la facultad de Economía de la Universidad de San Nicolás de Hidalgo
6 de Outubro de 2020

A ausencia non significa escuridade

O presidente da Fundación Belarmino Fernández Iglesias, Luis Caramés, presenta neste artigo a nova etapa da entidade, que non perde a esencia do seu creador.

Contacta con nós

Na Fundación Belarmino estaremos encantados de aclarar as túas dúbidas ou enviarche información.