FUNDACIÓN BELARMINO FERNÁNDEZ IGLESIAS

Con sede na parroquia soberina de Rosende, a Fundación Belarmino Fernández Iglesias naceu en 1996 froito do desexo do seu fundador de contribuír ao desenvolvemento económico, social e cultural de Galicia

A Fundación

Belarmino Fernández escolleu para levantar a súa Fundación o Pazo de Ribas, un emprazamento único no seu Sober natal onde ademais creou unha escola de hostalaría que brinda a moitos mozos e mozas galegos a posibilidade de traballar sen ter que abandonar a súa terra.

Formación

A Escola de Hostalaría Fundación Belarmino Fernánez Iglesias garante a inserción laboral dos seus alumnos, que cursan os seus estudos de forma gratuíta no único centro formativo da Ribeira Sacra que conta cunha bodega propia e os máis novidosos adiantos no campo da restauración.

Emprendemento

O control directo sobre a produción cárnica, a excelencia da materia prima e a trazabilidade do produto son as claves do éxito do grupo Rubaiyat, dirixido por Belarmino Fernández Mazorras seguindo o plan estratéxico deseñado polo seu pai desde Sao Paulo.

Noticias

Lorem Ipsum es simplemente el texto de relleno de las imprentas y archivos de texto. Lorem Ipsum ha sido el texto de relleno estándar de las industrias desde el año 1500, cuando un impresor (N. del T.

Actualidade

Descobre as novidades sobre a Fundación Belarmino Fernández Iglesias e os proxectos que impulsamos

13/04/2021

Ribeira Sacra: unha herdanza extraordinaria no camiño a ser Patrimonio da Humanidade

O apoio da fundación maniféstase na importancia que ten o pertencer a unha gran comunidade que salvagarda bens de importancia universal.
09/04/2021

Sustentabilidade e innovación na hostalería, o 22 de abril na Escola Belarmino Fernández Iglesias

O xoves 22 de abril, coincidindo co Día Mundial da Terra, a Escola Belarmino Fernández Iglesias acolle a charla Marida co planeta. Innovación e sustentabilidade para […]
05/04/2021

Manuel Fernández resalta el valor de la formación recibida en la Escuela

"La Escuela te da la posibilidad de tener a profesionales centrados en exclusiva en enseñarte, es un tiempo único e irrepetible"

Contacta con nós

Na Fundación Belarmino estaremos encantados de aclarar as túas dúbidas ou enviarche información.