Actualidade

Descobre as novidades sobre a Fundación Belarmino Fernández Iglesias e os proxectos que impulsamos.

15/01/2021
A Escola Belarmino Fernández Iglesias mantén o seu plan educativo cumprindo coa nova normativa da Administración autonómica
As medidas establecidas a comezo do curso escolar permiten continuar coa mesma normalidade as clases presenciais para todo o alumnado e docentes.
28/12/2020
“A Escola ensínache que o traballo e o esforzo son a clave para mellorar e conseguir as metas que un se marque”
Entrevista a Martín Mantilla Rodríguez, ex alumno da Escola e dono do restaurante Berso, en Sober. Fálanos da súa traxectoria.
18/12/2020
O alumnado do ciclo en vitivinicultura etiqueta e empaqueta o viño da última vendima
Cumprindo coas medias covid19 os estudantes seguen cos estudos que lles dará a posibilidade de desenvolver a súa carreira en empresas do sector
10/12/2020
Olfato e gusto, medios de traballo
A sinatura de Luis Caramés en El Correo Gallego.
10/12/2020
imagen de la conferencia impartida por Luis Caramés al alumnado del CPR Fundación BElarmino Fernández Iglesias
Caramés: “Existe unha incerteza radical froito das crises sanitarias, económica e financeira que se mesturan na actualidade”
Durante a conferencia, o presidente da Fundación expuxo ao alumnado do CPR as posibles saídas á situación económica actual.
07/12/2020
entrevista a la directora de la escuela durante el programa especial de Onda Cero con motivo de la Muestra del Vino de Amandi
A directora da escola participa no programa de Onda Cero dedicado á Mostra do Viño de Amandi
A entrevista completa a Rebeca Väzquez está disponible na páxina web da emisora.